MEDEWERKER DIRECTIESECRETARIAAT

KARUS vzw zet zich dagelijks in voor warme en toonaangevende geestelijke gezondheidszorg. Verdeeld over een breed aanbod van behandelprogramma’s en –mogelijkheden, op verschillende locaties in de Gentse regio, heeft Karus vzw een zorgcapaciteit van 643 bedden/plaatsen. Naast professionele en kwalitatieve zorgverlening voor mensen met psychische kwetsbaarheden (en hun naasten), engageren we ons voor een maatschappij waarin geestelijke gezondheid een prioriteit is. Voor dit alles kunnen we rekenen op de betrokken inzet van zo’n 850 medewerkers. Met boeiende jobs waarin voldoende uitdaging, verantwoordelijkheid en initiatief centraal staan, maar ook met vorming en ontwikkelkansen, een goede privé-werkbalans en ondersteuning maakt Karus vzw werk van een zorgzame werkomgeving.

Om ons directie- en het managementteam tijdelijk te ondersteunen, zoeken wij een geëngageerde MEDEWERKER DIRECTIESECRETARIAAT.

JOUW FUNCTIE

  • je functioneert binnen het directie-ondersteunend team.
  • jouw hoofdopdracht situeert zich in de ondersteuning van het directie- en het managementteam op het vlak van administratie en communicatie, dossiervorming en -beheer, agendaplanning, optimalisatie van administratieve processen en interne informatiestromen.
  • je bent een belangrijk aanspreekpunt bij allerhande vragen. Je verwijst vlot door of handelt correct af waar gewenst.
  • belangrijker dan jouw diploma is relevante ervaring in een gelijkaardige functie, jouw attitude en jouw persoonlijkheid.
  • we hechten heel veel belang aan een houding gekenmerkt door hartelijkheid, openheid, een (zelf-) kritische en lerende houding en een uitgesproken interne en externe klantgerichtheid. Humor en stressbestendigheid helpen je doorheen de soms drukke dagen.
  • deze functie betreft bovendien een vertrouwensfunctie, dus absolute discretie is voor jou evident.

WAT JE MOET KUNNEN EN KENNEN?

  • je beschikt minstens over een bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • je hebt een grondige kennis van informaticaprogramma’s: Word, Excel, SharePoint, Outlook (agenda beheer…)…
  • jouw kennis van Assessment Q en/of Drupal (website en intranet) en/of OneNote … zijn belangrijke pluspunten.
  • je bent flexibel en weet in drukke momenten het overzicht te bewaren.

ONS AANBOD

  • vervangingscontract (min. 75% – bespreekbaar).
  • ruimte voor persoonlijke inbreng.
  • een vergoeding aan het wettelijke barema IFIC met toeslagen en overname van relevante anciënniteit.
  • bijkomende voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, een fietsvergoeding en vormingsmogelijkheden.
  • we hechten veel belang aan een gezonde privé-werkbalans en aan persoonlijke groei.

INTERESSE IN DEZE JOB?

  • Voor meer informatie: contacteer Caroline D’halluin, diensthoofd directiesecretariaat, via 09 210 68 12.
  • Solliciteer met een motivatiebrief en je cv via het invulformulier op de vacature via jobs.karus.be

Jouw kandidatuur wordt met uiterste discretie behandeld.

Geplaatst in Vacature: Oost-Vlaanderen en getagd met , .